miercuri, 25 iulie 2012

Despre oameni frumosi, oameni cu talent, oameni care fac ceva

Astazi mi-am pus un postit aici pe monitor ca sa nu uit de ideea asta. Sunt batrana si obosita si cam uit :).

Vreau de ceva timp sa impart cu voi bucuria de a "cunoaste" acesti oameni. Pun ghilimele pentru ca nu-i cunosc personal, nu i-am vazut si nu le-am strans mana, dar oamenii astia mi-au facut viata mai frumoasa. M-am "intalnit" cu ei in niste ocazii foarte speciale din viata mea. Poate ca cel mai special dintre toate a fost botezul Matildei. Oamenii astia ne-au trimis din frumusetea lor prin obiectele pe care le realizeaza. Unii ne-au facut lumanarea pentru botez, altii marturiile, altii hainute frumoase, altii cadouri. Ei nu stiu ca scriu despre ei, deci nu este in spirit de reclama sau cu interse pecuniare, e doar un semn de apreciere. Pentru obiectele in sine am dat bani, ele veneau cu un pret, pentru bucuria sufleteasca le scriu postarea asta. Cum zice si reclama - de nepretuit. Chiar daca nu aveti ceva botezuri, nunti si cumetrii prin preajma tot or sa va bucure ochii si cine stie, cand o veni Fat Frumos pe cal alb siti de unde sa va luati buchetul de mireasa. O grija in minus :)).

Ce-mi mai place la oamenii astia frumosi e ca fac CEVA. Nu stiu care e povestea fiecaruia in parte, am franturi de povesti ajunse la mine de pe internet sau de pe la amici comuni. Fie ca-i vorba de o mama tanara care a vrut sa faca un ban in timp ce-si creste comorile, fie ca-i o alta doamna cu drag de flori, fie ca-i o tanara care nu si-a gasit de lucru dupa ce a terminat facultatea, fiecare a ales sa-si valorifice un talent sau o pasiune. Nu au stat sa se planga de criza si de ce greu este, au pus mana si au facut ceva. Pentru asta le respect de doua ori mai mult. Faptul ca ceea ce fac mai e si frumos e doar un bonus.

De ce  spun eu ca's oameni frumosi? Pai unu' cu sufletul ghebos si mic nu ar putea sa ia niste flori si sa faca din ele o bucurie, nu ar putea face lucrusoare mici si colorate pentru copii, nu ar face flori si Matilde, nu ar face cadouri vesele pentru un nou nascut. Astazi le am pe ele, cum o sa mai dau nas in nas si cu altii o sa ma lasati sa vi-i arat pe aici (in ordine alfabetica pentru ca nu pot sa ma hotarasc care'i preferata :)):

Pe BabyRosa  am intalnit-o printr-un cadou, apoi am descoperit-o pe Facebook, ea face niste cosulete cadou de "bun venit pe lume" si pentru botezuri care arata cam asa:




He, he - mi se par foarte inspirate, vesele si utile. Cand esti in pana de idei ce sa oferi unui bebelic ai putea sa alegi si asa ceva. Sau un cosulet din asta:




*********************************************************************************


Minunatia de lumanare pe care am avut-o la botez ne-a facut-o Flower Decor (Antonia). Ne-a facut si frumos decor pentru cristelnita, dar in emotiile momentului l-am uitat in masina :)). Asa ca n-a ajuns in biserica, dar ne-a mirosit in casa eucaliptul din care era facut inca o luna dupa botez. Funditele sunt si acum puse in camera Matildei. Iar ursuletul ala de pe lumanare e prima dragoste de bebe a Matildei. Just love'it!




M-am tot uitat pe siteul ei ca sa mai aleg un model si ma gandesc si ma razgandesc pentru ca sunt toate absolut minunate, unde mai pui ca sunt unicat si dedicate evenimentului tau. Hmmm, uite asta imi place foarte mult:



aaaa si asta:


mmm si toate!

Cand le vad parca-mi vine sa mai fac vreo 10 copii asa :)). Minunate sunt si buchetele pentru mirese si aranjamentele florale pentru nunti sau alte petreceri. Daca oi gasi pe undeva prin lumea asta un domn sa-l iau de sot, sigur o sa o rog pe Antonia sa ne ajute cu florile. Eu sunt perfectionista si cusurgie si cam nebuna :) si rar mi se intampla sa fie ceva atat de pe sufletul meu. As avea incredere deplina sa-i dau o tema si sa o las sa faca asa cum vede ea ideea, iar asta e mare lucru. Lucreaza si sub presiunea timpului, noi cu lumanarea am aterizat in ultima clipa. Multumim frumos!


*********************************************************************************



Si daca tot vorbim de botez, tot atunci am avut si primul LiluTesa (Nicol). Nu ca-i shick?




Am descoperit ieri ca de fapt Nicol e vecina cu nasa Matildei :)). Asta din categoria ce mica e lumea. Asa ca i-am comandat maimuticii doua rochite frumoase si vesele. Ni le aduce nasica vineri, abia astept sa le primim.
Asta-i una, marina.




Nicol tocmai ce a devenit mamica pentru a 3 a ora, asa ca-i uram felicitari si multa sanatate. Trei copii, sa stii ca te invidiez, fie vorba asa intre noi. :)


*********************************************************************************

Tot la botez am avut si marturiile astea personalizate, muncite cu o rabdareeeeee. Toate unice, toate Matilde, toate vesele:






Ni le-a facut Masuta Cu Flori. Probabil ca o mai vedeti pe Mati prin poze cu tot felul de floricele prinse de palariute sau brose cu buburuze, tot de Corni sunt mesteruiute.




Si face tot felul de mici minunatii de pus in par sau de haine, pe la genti si pe unde va mai inspira pe voi imaginatia sa trantiti cate o floricica brosa. Cum ar fi macii astia de i-am comandat eu, de super efect. Multumesc!


Vad ca a pus la cale si o colectie de vara :).


*********************************************************************************


Cam astia-s oamenii de-mi mai gadila mie ochiul cand am o zi cu nori. Probabil ca mai sunt si multi altii la fel de talentati si de creativi. Eu zic sa-i sprijinim, decat sa ne cumparam o marturie Made in Ciaina, cum au mai avut inca cine stie cati, de ce sa nu rugam un om din asta cu degete indemanatice sa ne faca niste Bebelici dedicati. In loc de o lumanare de la tiganca de la florarie care ne pune 3 jerbera si ne ia 300 de lei, parca mi-ar placea o lumanare in ton cu tema botezului si cu o inimioara umpluta cu levantica pe care sa scrie Matilda-Maria :). Poate costa putin mai mult decat lucrurile de serie, chiar nu stiu. Dar suntem oameni speciali si meritam lucruri speciale, nu?

Stiu ca-i greu cu antreprenoriatul in Romania, dar nu renuntati la munca voastra!
Mult succes!


*********************************************************************************

2 comentarii:

  1. Foarte frumos, oameni foarte talentati, deosebiti, frumosi, cum ai spus si tu, si care iubesc frumosul. Matilda e o scumpa si merita numai lucururi speciale, facute de oameni speciali! Sa va traiasca sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere