duminică, 29 iulie 2012

Copil, rochita, parc, rate, leagane= zi minunata

Am profitat ca s-a mai racorit putin si am iesit in parc. Sau mi se pare mie ca e mai racoare, am senzatia ca daca o mai tine mult caldura asta o sa patim vreo mutatie de ADN si or sa ne creasca niste evantaie in loc de urechi. Teribil pe strada, teribil in casa. In fine, o sa treaca si asta, o sa vina iarna si o sa ne plangem de frig. :) Insa pana atuuunci mergem in parc si hranim ratele cu pui. Uite cam asa:




 mai e mult?

 hmmm, sa fac vreo prostiuta (sa iau cheile din gentuta)


 zice mami ca n-am voie pllllllllllb


hopa hopa, usurel


 bufff



 de manuta e mai bine


 na ca ma tin de fusta ta, la propriu


am capatat niste paine, sa o dam la rate



 rectificam, rata



 ai zis ca ma duci la leagane, ma duci?



 veselie 1




veselie 2



 veselie 3


 plecam (fara proteste de data asta)



 obosita, astept cina



 mmmm, ce ai acolo bun? papicaaaa


haidi pa!


P.S.  multumim nasica Andreea pentru rochitele minunate Nicol!

Un comentariu: