sâmbătă, 9 martie 2013

Surpriza din cutia de scrisori

Am prostul obicei de a goli foarte rar cutia de scrisori. Se umple saraca de nu au unde sa mai vare tonele de pliante publicitare, dar ei insista. Toate facturile mi le platesc pe internet, asa ca nu tin pasul cu cele trimise prin posta. Unde s-a putut am anulat optiunea de a mai primi facturile pe hartie, mai salvam trei frunze dintr-un copac. Deci, rar spre foarte rar ma opresc si golesc cutia de scrisori in cosul de gunoi pus langa.
 
Zilele trecute nu stiu ce-mi veni sa mai verific totusi. Daca am primit ceva. Nu prea am ce. Ma gandeam la un aviz, ceva de pe la posta. Oamenii nu mai scriu scrisori. Nu mai trimit vederi. De cand cu internetul nici nu-si prea mai vorbesc. Butonezi doua chestii, pui un status, trei fotografii si un check-in si stie tot mapamondul pe unde esti si ce faci. Iar singura persoana pentru care scrisorile insemnau ceva s-a stins din viata toamna trecuta. Nasa mea se bucura mult cand primea scrisori, vederi de la noi. Am golit cutia- facturi, pliante, reclame, ceva urari de la politicienii iubiti. Macar acum e goala, pot pune alte pliante noi.
 
Martie 9, frumoasa zi de primavara in care Matilda implineste 23 de luni. Inca una si partyyyy, facem doi ani. Mi-am pus corsetul pentru bietele sale, ne-am imbracat frumos (la cererea domnitei Matilda) si am iesit in parc. Nici nu-mi mai amintesc cand a fost ultima data cu mine afara. Ma doare sufletul, dar...  Ne-am plimbat. A plimbat trocariciu- o chestie din aia din lemn de impins. Leagane. Rate. Numarat masinile de pe strada. Numarat cate masini rosii intalnim pana acasa. Distractii de ale noastre. Cald. Frumos.
 
Ne intoarcem din parc, una topaind, alta cocosata - ghiciti voi care, cum. Matildei ii plac pliantele. O opresc la cutia de scrisori sa vedem daca e ceva interesant. Zaresc cateva in cutie, deja se reinstalasera acolo. Scot un pliant, doua, o factura si.... un plic. Tind sa-l ignor, probabil primarul ne ureaza bla, bla, bla si sa ma votati. Nu este de la primar. Plicul alb este scris frumos, litere caligrafice, are expeditor. Este de la C. Nu mai stiam tot numele, dar am recunoscut adresa.  Mi-a lasat un comentariu acum cateva luni pe Facebook la un "pay it forward". Nu ne cunoasteam personal, nu i se parea corect sa-i trimit eu ceva. Am insistat, aceasta era si frumusetea jocului. A acceptat, dar cu o conditie: sa-i dau si eu adresa mea sa-mi poata trimite ceva. Si mi-a trimis frumoasa surpriza de inceput de primavara.
 
Iti multumesc! Ma bucur mult ca mai sunt oameni care trimit scrisori, care fac drumul pana la posta, isi rup din timpul lor pentru a face un gest special. Primavara frumoasa!
 
 
 
 
 
Goliti mai des cutia de scrisori, cine stie ce surpriza placuta va asteapta acolo!
 

2 comentarii:

  1. Miruna, ai un premiu de ridicat de la mine de pe blog, daca ai pofta si te tenteaza cu leapsa cu tot :). Toate bune pentru amandoua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, am primit leapsa si de la Ileana, acum musai sa raspund.

      Ștergere