joi, 19 aprilie 2012

Despre nisipul din Sahara (sau cenusa vulcanica?!)

Voi ati fost in desert? Eu una nu, am mai fost prin pustiu dar m-am intros :)). Poate voi ati fost si ati vazut nisipul la locul lui pe dune, inteleg ca este impresionant. Eu nu l-am vazut niciodata, nu l-am vazut la el acasa, l-am vazut doar in poze sau la tv... asta pana astaaaaazi cand l-am vazut peste toooot. S-o fi gandit el saracu ca daca tot nu ajungem sa-l vedem la domiciliul lui saharian sa vina putin in vizita.

Ce sa zic, eu ii multumesc de vizita dar a cam exagerat. Si daca venea asa singurel poate ca nu-l luam in seama, dar a venit si cu "prietena" lui ploaia. Impreuna au facut o echipa imbatabila in a camufla toate masinile din oras. Asa ca daca vedeti ca nu vi se deschide masina mai incercati si la cea de langa, e posibil sa nu o recunoasteti de sub tona de mazga, dar insistati, e pe acolo pe undeva.

O tanti de la ANM spune: "Acest praf saharian a fost ridicat în urma unei furtuni în zonă. Apoi a trecut peste regiunea Anatoliei din Turcia și, ajutat de circulația curenților, a ajuns până în țara noastră. Chiar în cursul zilei de astăzi acest praf a căzut pe teritoriul României. Ieri, în zona peninsulei Arabice a fost o furtună puternică de praf. Acest praf saharian la origine a fost antrenat în circulaţia atmosferică către zona ţării noastre, pentru că noi suntem influenţaţi în acest moment de un sistem de presiune destul de scăzut care s-a format în zona Mării Mediterane. Vorbim despre o circulaţie sudică şi în această circulaţie sudică a fost antrenat o parte din praful saharian, praf care a traversat Podişul Anatoliei, Marea Neagră şi se pare că a ajuns până în zona ţării noastre. Orice bucureștean care a circulat astăzi cu automobilul prin ploaie a putut observa că pe parbriz avea particule de praf în urma picăturilor de ploaie. Nisipul saharian a fost adus la sol de precipitații“, a precizat meteorologul Gabriela Băncilă.

Numai ca nu exista praf fara fum, sau nu asa era zicala, si au inceput teoriile conspirationiste... stai sa vezi ca nu e praf, e cenusa, vine apocalipsa... e un semn! Altii o dau pe defrisari, aici s-ar putea sa aiba ceva dreptate.

Eu zic ca e un semn pentru spalatoriile auto care vor face un ban gramada.


Sa fiti curati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu