vineri, 18 iulie 2014

Prima ei excursie cu gradinita

Matilda este acum in prima ei excursie cu gradinita, fara noi, si mie imi tremura ficatul de emotie :)). Cum am ajuns de la ce se intampla acum 5-6 saptamani la mers deja  in excursie singura, va povestesc saptamana viitoare in Jurnal de gradinita, daaaaaaaaaar acum este in excursie. Singura. Copilul meu care nu a mai fost nicaieri fara mine. Copilul de 3 ani si 3 luni. Aoleu, aoleu, aoleu! Panica, panica, panica! Respiraaaaam! Adaaaanc! Aaaaaa! Mor de emotii!
 
Stiu ca o sa fie bine, ca este o experienta care o va ajuta foarte mult. Am vrut sa inceapa sa-si construiasca aceste ceva-uri ale ei, doar ale ei. Sa inceapa sa fie si doar Matilda. Sa incep si eu sa fiu doar eu din cand in cand. A plans putin la despartire. Am stat in raza ei vizuala pana cand s-a linistit si am stiut ca o sa fie bine. Da, pe mine nu o sa ma convinga nimeni in viata asta si cred ca nici in urmatoarele ca este "mai bine" sa lasi copilul urland undeva ca or sa-l linisteasca altii. Stiu ca daca am lasat-o linistita si ea m-a vazut zambind, emotional va fi bine. Singurul lucru de care ma preocup real este raul ei de masina. Educatoarea ei s-a asezat langa ea, sunt bucuroasa ca m-au ascultat cand le-am zis ca ei ii este mai bine in spatiul mai mare din dreptul usii din spate. I-am pus si sticluta cu Sprite (da, are zahar si bla bla, dar datorita lui nu a mai vomitat pe drum), pungile, sacii, 3 randuri de haine.  I-am pus si Nurofenul pentru ca de ieri e racita. Sper sa nu aiba nevoie de nimic din toate astea. Iiiiiiiii, ce emotiii aaaaaaaaam!
 
 
 
 
Se duc intr-o locatie foarte frumoasa destul de aproape de Bucuresti, planul este sa culeaga fructe din livada, sa ajute la preparatul bulionului, sa se plimbe cu poneii/trotinetele/bicicletele, sa framante covrigei. Iarba multa, alei netede, curat, liniste. Mancarea este preparata acolo din ingrediente bio productie proprie. Sa tina si vremea asta cu noi putin si sa iasa soarele. Prima ei excursieeeee, Doamne ce mare s-a facut! Ah, v-am zis ca am emotii?
 
P.S. au ajuns!

3 comentarii:

  1. Imi imaginez ce emotii tre sa fi avut ;) . Apropo, de nurofen, la ce anume in raceala il folosesti? Contra febrei sau e util in ameliorarea celorlalte simptome?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Matilda face febra serioasa, adica urca la 40+ din senin si daca nu o cunosti nici nu te prinzi ca are ceva. Deci ca antitermic cand trece de 39-40 si vad ca are potential sa creasca. Medicul de familie stiu ca il recomanda si pentru scaderea inflamatiei din organism, durere, decongestionarea nasului, dar eu nu sunt fan luat medicamente decat in situatiile limita care nu-mi lasa alta solutie. Acum nu stiam in ce directie o ia raceala ei si fiind in deplasare sa aiba la ele. Dar a fost bine, nu febra mare, nu rau de masina :)

      Ștergere
  2. Ce bine ca face excursii cand e atat de mica! Ajuta la formarea unei atitudini mai independente.

    RăspundețiȘtergere