vineri, 16 mai 2014

Suflet cu parfum de smochine

Cel mai frumos cadou de ziua mea pe care l-am primit in tooooti acesti 34 de ani de viata a venit cu parfum de smochine. Nu stiu de unde, dar in toate cele doua ore si jumatate a mirosit a smochine proaspete si coapte.
 
Deci a fost asa: cu parfum de smochine, cu fiori, cu piele de gaina, cu lacrimi, emotii si zambet care nu se lasa sters. A fost concertul acestei femei incredibile pe care imi doream din suflet sa o vad "pe viu", dar pentru ca viata mi se intampla la o viteza mult prea mare nu am reusit sa mai iau bilet. Si eram necajita. Atat de necajita incat o prietena foarte draga mi-a oferit biletul ei. Si ea il capatase. Deci nu-l puteam primi. I-am spus ca ma bucur foarte mult ca macar se duce ea.
 
Asa ca mi-am luat gandul. Intre timp a picat si planul cu mersul la munte din motive de ploaie. Si am zis sa ma consolez cu un rasfat la Salon. Cand... suna telefonul. Mai sa nu raspund. Era Ramona, stia ca-mi doresc concertul, ma suna cu o surpriza. Un BILET! Era ora 19, concertul incepea la 20. Dar exista un bilet! Biletul meu! Multumesc, Ramona, m-ai facut cea mai fericita!
 
Si am petrecut doua ore cu parfum de smochine, cu fiori, cu piele de gaina, cu lacrimi, emotii si zambet care nu se lasa sters. A fost sublim! Sa ai in fata ta un om caruia sa i se puna un nod in gat atunci cand vorbeste despre motivul care a facut ca pe scena sa avem nu un artist, ci o persoana.... Iar acel motiv a fost nasterea fiului ei. A fost un om care a dat suflet si a primit suflet!
 
 
A fost cel mai frumos cadou de ziua mea!
 
 
 
Va doresc sa va gasiti cu totii acea persoana care sa dea sens vietii intr-un asa fel incat sa va intrebati cum de ati trait pana atunci!
 
 

3 comentarii:

  1. La mulți ani, Miruna! Sănătate, fericire și somn!

    (să știi că eu la faza aia mi-am dat ochii peste cap și i-am șoptit lui GG „și aici găsesc tot puradei și motherhood!? păi, eu de-aia am fugit în seara asta de-acasă!!“ :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, ca si voi ati fost! Eh, pe mine m-a emotionat, azi am citit va baietelul ei a fost nascut premature, femeia chiar era coplesita asa de dragoste :)

      Va pup si La multi ani si pentru Max si pentru tine iar! :)

      Ștergere
  2. La multi ani fericiti!!
    Diana

    RăspundețiȘtergere