duminică, 17 noiembrie 2013

De facut bine

Din motive personale, acum fix sase luni, am decis sa nu mai initiez campanii umanitare. Am considerat ca asa este mai corect pentru mine si pentru familia mea in aceasta perioada. Si cred ca am avut dreptate. Am ramas mai departe un contributor al acestor campanii, tot pentru ca asa am simtit. Chiar inclin sa cred ca sumele cu patru cifre pe care le cheltuiam organizand o campanie au ajuns mai bine fiind donate direct acolo unde era nevoie. Imi este greu sa ma tin departe pentru ca in fiecare zi intalnesc cazuri sociale  care au nevoie de un parinte pentru a fi facute publice sau solicitari sa ma implic. Din pacate nu pot, mai mult as incurca, nu am acum energia sufleteasca si timpul pentru a fi un pion activ. Le multumesc celor care au inteles si respectat aceasta decizie a mea.
 
Asta nu inseamna, insa, ca nu pot ajuta asa cum o sa o fac astazi. Punand umarul la ceea ce altii fac deja. Cu ceva timp in urma am inceput sa donez in mod constant in campaniile Fundatiei Mereu Aproape. Poate pentru ca am intalnit numai cazuri foarte grele, poate pentru ca am incredere in verificarea povestilor, poate pentru ca sistemul este foarte usor. Un SMS la 8848 si poti ajuta in mod direct chiar daca nu dispui de resurse financiare deosebite. Saptamana aceasta am vazut pe wall-ul Mariei un caz, insista pentru el, treuia sa fie ceva foarte special. Abia ieri am avut timp sa vad despre ce este vorba, tot ieri am vazut leapsa umanitara a Bogdanei. Astazi si licitatia Adei. Ele incearca sa-l ajute pe Ioan.
 
"Ioan are 15 ani și luptă cu limfomul Hodgkin la Viena. Adică Ioan are cancer.
În afară de asta, pe Ioan îl simt foarte apropiat pentru că este muzician. E de-al meu, dar aș fi vrut să fie de-al meu numai pe partea muzicală.
Ioan are jumătate din vârsta mea când m-am îmbolnăvit, dar luptă de parcă toată înțelepciunea lumii s-ar fi adunat în sufletul sau.
Dacă nu știați, starea de rău de la o boală de sânge este foarte specială.
Nu seamănă cu nimic altceva, nu doare, nu se vede.
În schimb, e ca o gaură neagră care trage într-un hău de nedescris. De parcă fiecare celulă participă la un vârtej propriu, amplificat de fiecare nouă doză de citostatice sau Rituximab (MabThera). Apoi urmează un tumult interior și extrem nervos când se mai adaugă și dexametazona (cortizonul) în perfuzie.
Toate implică o oboseală și o deznădejde incontrolabile.
Iar acest copil, în loc să se plângă, și-a luat chitara și a studiat. În aceste condiții descrise mai sus. Ioan a exersat, cântat, participat cu mare succes la concursuri și a luat numai note de 10, fiind grav, foarte foarte grav bolnav. Efortul său nu poate fi cuantificat, nici în bani, nici în sentimente, nici în recunoștință. Este pur și simplu extraordinar și pentru cei mai mulți dintre oameni irealizabil.

Ioan cel special se poate face bine. Cu o condiție: să aiba cu ce plăti tratamentele acestea chinuitoare.
Îi lipsesc 50000 de euro pentru transplant, procedură care are o rată imensă de succes, și care se face uzual la spitalul sf Anna din Viena."

Conturile în care se poate dona orice suma pentru viața lui Ioan sunt:
ING Bank - Titular cont: ISTRATE ANI ROXANA
cont EURO: RO71INGB0000999903912419 SWIFT INGBROBU (donațiile din UE sunt libere de comision!)
cont LEI : RO61INGB0000999902012272
 
Rugamintea este sa donati- fie prin SMS la 8848, fie sa licitati accesand linkurile Bogdanei si Adei, fie pur si simplu sa donati in conturile de mai sus.
 
Eu va ofer spre licitare acest costumas de iarna calduros de la Lilu Tesa- vestuta matlasata si pantaloni reversibili pentru un copilas cu varsta in jur de 2 ani. Este nou, cu eticheta. Pretul integral de achizitie a fost 130 de lei, licitatia incepe la 65 de lei. Licitatia este dechisa pana duminica viitoare. Cine liciteaza mai mult castiga costumasul, dupa confirmarea platii in contul lui Ioan stabilim modalitatea de livrare. Daca sunteti din Bucuresti si aveti placerea ne putem vedea la un ceai. Multumesc!
 
 


 
 
 
 

Un comentariu: