luni, 24 decembrie 2012

It's something about this Christmas

Este ceva cu Craciunul de anul asta. Mie imi place Craciunul, este sarbatoarea mea preferata. Imi place chiar mai mult decat ziua mea. De Craciun primim toti daruri, de Craciun oferim toti daruri. Mi-a placut mereu Craciunul. Dar simt ca este ceva special cu cel de anul asta. Si nu doar pentru mine, nu doar pentru ca anul asta maimutica simpatica se lauda cu ce brad are (bradul inca fara podoabe, dar ea cum intra cineva pe usa il duce sa-i arate bradul). Si nu doar pentru ca sunt eu foarte fericita. Chiar e ceva special anul asta. E  liniste cumva, nu stiu. Nu cred ca e mai usor sau mai bine, dar e ceva.

Cel mai Grinch dintre toti Grinchi anul asta isi cumpara brad. Prietenul meu D. anul asta isi cumpara brad, unul adevarat, in ghiveci. Si nu numai ca-si cumpara brad, dar isi pune luminite pe balcon. LUMINITE PE BALCON! Asta-i omul care acum 6 ani nu m-a lasat sa cumpar eu brad :). Anul asta isi cumpara el unul si pune si luminite.  Si face si cumparaturi, si nu l-am auzit sa bombane ceva. Ba chiar a fost cu mine sa-mi cumpar bradul meu, lucru pentru care-i multumesc.

Anul asta am vazut ca si unii dintre ce-i mai suparati pe viata oameni se bucura. Ba chiar si-au muscat limba sa mai spuna lucruri urate despre altii. Doar s-au bucurat pentru ce au ei. Si-au facut bradul, au cumparat si au primit cadouri, au gatit fara sa se vaite de miros si stat in picioare. 

Anul asta am ajuns sa iau cadouri undeva pe la ora 2, astazi. La mine in casa zici ca a trecut un mic taifun, ceea ce e bine, de obicei zici ca au trecut 2-3 majore. In brad sunt fix 3 globuri. O mare masina cu haine astepta sa fie intinsa. Geamurile sunt nespalate. De  mancare nu-i nimic, daca reusesc o sa var in cuptor ciupercile si ceafa de porc e bine, daca nu mancam somonul copilului. Matilda doarme dincolo in pijamaua ei cu zane, cea noua, nu mai aveam nimic curat. Tuseste din cand in cand. 





In loc sa facem "ceea ce se cuvine" in seara de Ajun noi am fost in parc si ne-am facut poze cu ingerii din beculete. Am un brad imperfect si cred ca e cel mai scuturacios brad posibil. E frumos el asa, cu frunze mari si foarte verzi, dar se scutura cevaaa. Si tocmai ce am constatat ca am uitat sa cumpar o chestie de pus in varful lui, sa vad ce chestie de infipt gasesc pe aici. Daca nu, ii pun o funda. Cadourile trebuie impachetate, iar asta nu este tocmai punctul meu forte. Dar sunt vesela, mi-e bine si ma simt ca de-un Craciun special. 


E un Craciun cu liniste, cu ce vreau eu, nu cu ce trebuie sau cu ce vor altii. Nu trebuie sa ma duc nicaieri, nu trebuie sa vina nimeni. Nu-i nimic cu TREBUIE anul asta si cred ca de asta totul este foarte special. E un Craciun asa cum mi-am dorit mereu, un Craciun despre copilul meu, un  Craciun despre doi copii care acum dorm intr-o casa la caldura, un Craciun despre 14 copii dintr-un sat din Giurgiu care acum au brad si cadouri, un Craciun despre toti oamenii minunati pe care i-am cunosct in acest an, un Craciun despre blogul asta care-si are globul lui in brad, un Craciun despre sufletul meu impacat si fericit.  

Un Craciun despre  Matilda, Mihai, Laura, Ioana, Andreea, Mirela, Antonia, Mihaela, Anamaria, Nicol, Raluca, Ramona, Florin, Nicoleta, Raluca, Cristina, Mirela, Oana, Alexandra, Iulian, Andreea, Bianca, Maria, Monica, Mihaela, Ioana, Amy, Corni, Cristi, Cristina, Alina,  Marcel, Roxana, Ana, Nicoleta,Corina. Un Craciun despre cei 84 (& counting) de oameni care s-au implicat in cazul Gogosari, despre toti oamenii care au cumparat minunatii. Un Craciun special despre voi toti cei care intrati pe blogul Ele-lor. Un Craciun despre toate mamele care si-au gasit aici alinarea, un sfat, o idee, o solutie, o confirmare.  Un Craciun despre toti copiii care si-au gasit drumul spre viata. Sa va fie bine, sa va fie liniste, sa fiti fericiti!


Craciun fericit!



L.E.
.... niste ore mai tarziu...


2 comentarii: