sâmbătă, 8 decembrie 2012

Una din zilele acelea

De cand nu v-a mai bufnit plansul in mijlocul strazii? Dar de fericire? Sau, mai bine zis, cand ati plans de fericire ultima data? 

Am avut una din zilele acelea.... cand te bufneste plansul in mijlocul strazii. Una din zilele acelea cand ai in fata ta un om simplu si minunat, un om pe care il cunosti destul de putin dar mereu ai simtit ca e ceva secial cu el. Mereu ti s-a parut ca e foarte bun si bland, ca e sincer si deschis. Omul acesta te-a placut pe tine, ti-a placut copilul, ba chiar crezi ca o iubeste pe Matilda. Acest OM este Alina! 

Alina m-a contactat zilele trecute pentru ca are ceva sa-mi dea pentru copiii din comuna Gogosari. Am stabilit sa ne vedem astazi. Mi-a adus ceva-ul. Ma asteptam sa o vad cu un pachet de haine, poate ceva rechizite. Ceva-ul, insa, era un plic roz. M-am bucurat, am crezut ca sunt ceva banuti si o sa-i pun langa ceilalti stransi pentru alimente. Iar am gresit, nu erau doar cativa bani.  In plic era o suma incredibila de bani. Cel putin incredibila pentru mine. Bani stransi de ea si de sotul ei, un om care i se potriveste, i-au strans in timp si cred ca nu le-a fost usor. Sunt oameni normali, tineri, angajati pe salarii obisnuite, nu au resurse speciale. Dar ei au simtit sa puna bani intr-un plic. Si-au dorit sa ajute si asteptau un caz pentru care sa simta ei ca este momentul. Nu stiu prin ce minune ne-au ales pe noi, sunt atatia oameni care au nevoie de ajutor, au ales cazul copiilor din Gogosari. Au ales sa puna temelia casei  pentru Teo si Andrei.

Draga Alina, ma ierti ca am ramas fara  cuvinte, nu stiam cum sa-ti multumesc, ma inecau lacrimile. Mi-as fi dorit sa te iau in brate, sa te iau pe sus, sa te pup. Cred ca parte le-am si facut, nu mai stiu. Nici acum nu stiu, ce ati facut voi astazi este minunat si incredibil. Voi astazi ati schimbat vieti si nu doar pe ale acelor copii  ci si pe a mea. Va multumesc ca mi-ati dat curajul sa merg mai departe cu acest vis, sper doar sa ne ridicam si noi la masura gestului vostru si sa punem peste donatia voastra restul de bani pentru locuinta acestor oameni. Urmatorul pas va fi evenimentul de saptamana viitoare "Licitam minun(ati)i de Craciun".

Nu stiu ce v-as putea oferi drept multumire, pot doar sa va tin in toate gandurile mele bune si in toate rugaciunile mele. Oameni minunati, sa va dea Dumnezeu o viata frumoasa cu tot ce meritati!  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu