joi, 17 ianuarie 2013

The-socks-stealing-little-goblin!

Fatalitate, Mialache maica! Ne dispar sosetele! Dar dispar cu o viteza... Stiu sigur ca le-am spalat, ca le-am asezat pe perechi si le-am pus in sertarul pentru sosete. Erau acolo, pot sa le si vizualizez. De dimineata, in goana nebuna dupa haine&stuff, ma reped la sertarul pentru sosete. Stupoare! In sertar doar cateva soseste amestecate, evident numai uzate sau rupte (cine le-o rupe, ca eu port sosete din An in Paste?!), vreo doua perechi intregi dar groase. Nici urma de sosetele mele finute-dragute-scumpute din fibra de cocos. Mai sa fie! Rascolesc, caut, bag niste *#$%& printre dinti, sa nu auda copilul imitator de mama, sosetele nicaieri. Var totul cu furca inapoi in sertare ca nu mai e timp de reasezat frumos, maimuta mica vede stilul si rade fericita. Hai cu dresul si cu fusta ca s-a facut (iar) ora noua! O las pe Matilda in urma mea aruncand chiloti (scuzati expresia) prin dormitor si cautand unii buni de facut salba si altii de facut coif.

 Pe drum, in taxi, meditez... Unde mama naibi ne dispar sosetele? Si de ce nu le mai gasesc nicaieri, ca doar am 50 de mp de casa, nu-i palat. N-am nici caine, nici pisica, nici macar soareci. N-am nici vreun prieten cu fetishuri bizare, adica am, dar nu cu fetishuri la soseste. Si nu e prima data, e istorie veche. Nu de putine ori am plecat fara, noroc ca port doar incaltaminte captusita cu piele si e ok. Dar acum e iarna si mi-s tare firguroasa la extremitati. Imi trebuie soseste! Mereu cumpar, niciodata n-am.

Cand eram doar eu parca nu simteam asa de tare aceasta despartire prematura de ciorapi, dar ai Matildei par sa aiba talentul de a pleca toti asa, in gasca. In fiecare saptamana mai cumpar 2-3 perechi de soseste si tot nu are. Mai nasol ca pentru ea trebuie sa fie din astea antiderapante si rar gasesc din bumbac 100%. Nu mai spun ca printesa trebuie sa fie asortata si daca-i pui soseste galbene la tinuta rosie iti explica prin gesticulari, incruntari si scuturari din plete ca niu, niu, niu, ai dat-o in bara. Deci varietatea sosetelor este vitala pentru buna desfasurare a imbracatului de copil. Traiam apocalipsa sosetelor! :))



Deci ia poftiti aici sondaj la iesirea din casa:

Unde se duc sosetele cand se duc?
a) in tarile calde;
b) la o bere cu prietenii;
c) la SPA.

11 comentarii:

  1. Cred ca printesa ta le doseste pe undeva. De ex, noi le gasim sub patuturi sau in spatele dulapului cu hainute...alaturi de coifuri de la zile de nastere si de baloane semi-lesinate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuu, ea e foarte ordonata cu ale ei, le pune frumos la loc. Pe ale mele le ignora, doar chilotii sunt interesanti :))
      Telecomanda tv in schimb o pune.

      Ștergere
  2. cred că se duc fix acolo de unde vin nucile pe care mama mea, care are grijă de nepoțelul de doi ani, le găsește în bibliotecă, după cărți.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand stateam cu mama, mi le imprumuta mama :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adi, la noi nu le imprumuta, cica nu-i igienic :)) sa le spuna si spiridusilor asta :))

      Ștergere
  4. Ale noastre sunt ascultatoare, foarte rar pierdem cate una :))

    RăspundețiȘtergere
  5. man, la fel se intimpla si la noi...da nu-mi dispar numai mie, ci la toti 4. Io cre ca mi le maninca dryer-ul :D Alta explicatie n-am.

    RăspundețiȘtergere