miercuri, 30 ianuarie 2013

New friends, good friends, talented friends (1)

Orasul (o fi munitzip?!) Ploiesti, la vreo ora de Bucuresti, cu trenul chiar la 45 de minute- asta daca nu e vara si se dilata sinele, iarna si vin nametii, primavara si rasar ghioceii, toamna si cad frunzele. Am rude acolo, nu stiu pentru cat timp, sper sa le tina Dumnezeu. Bunica paterna a Matildei este tot acolo, nu ne cunoaste. Tatal meu este de langa Ploiesti iar eu mi-am petrecut copilaria acolo, la mamaie. De fiecare data cand simt mirosul de petrol mi se strange stomacul, mi se face dor de cand eram copii. Am avut, din greseala, si un iubit acolo. Timp de vreo 10 ani am avut o prietena din Ploiesti. Intr-o zi a hotarat ea ca eu sunt mai de cacao asa si nu numai ca si-a "retras prietenia" dar a si inceput sa umple online-ul cu tot felul de crime imaginare pe care le-as fi savarsit. Booon. Trecut la pierderi, vazut de viata. Intr-o alta zi, cu mai putin soare, apare pe Facebook o doamna din Ploiesti. Zic aoleu, din orasul "veseliei" :)). Nici nu mai stiu cum a dat de mine, cred ca stia activitatea fratelui meu. A fost un click instant. Super simpatica si vesela, mama a doi nazdravani. A lucrat in Bucuresti pana cand a hotarat ca absenta de langa ai ei copii nu merita si s-a retras spre casa. Nu am corespondat cine stie ce pana cand imi cautam oameni generosi dispusi sa ma ajute cu Licitatia de Craciun. Mi-am luat inima in dinti si i-am lansat o invitatie, ma gandeam ca de ce m-ar ajuta, abia daca ne cunoastem. Nici nu a stat pa ganduri, ba chiar a facut un obiect special pentru licitatia mea si l-a donat. De atunci tot vorbim, asa ca intre fetele mame, si ma indragostesc pe zi ce trece de felul ei deschis, cald si sincer de a fi. Ne intelegem fara prea multe cuvinte, mi-e drag de ea ca de o sora. De Craciun i-a facut Matildei, a se citi copil-obsedat-de-bijuterii, o minunatie de bratarusa din piele cu inchizatoare speciala, a rezistat tuturor incercarilor dibace de a o face bucati :)). Este cadoul de care s-a bucurat cel mai mult, bratara EI.

O cheama Laura si face bijuterii handmade. Sunt unice, personalizate si de super efect. Poate va doriti un rasfat. Ziua indragostitilor, Martisorul? O gasiti pe Facebook pe pagina ei By Laura.






Draga mea, mult succes!


P.S. pazea ca venim peste tine :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu