miercuri, 3 decembrie 2014

Advent Day 2- Mosi si Moase cocoloase

Repede, repede cu ziua No2 ca suntem in urma!
 
 
 
 
Pentru a doua zi de Calendar de fapte bune vreau sa va prezint aceasta comunitate inimoasa organizata pe Facebook- Mosi si Moase.  Ce isi propun ei pentru anul acesta? Doresc sa poata oferi sarbatori putin mai vesele celor "850 de prichindei care i-au scris lui Moş Crăciun. Copii găsiţi pe străzi, copii abandonaţi la naştere sau pe care părinţii fără posibilităţi financiare îi lasă în timpul zilei în centrele din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) sector 2. ".
 
Da, ati vazut bine: 850 de copii! Pana acum ne-am adunat 28 de Mosi in numai cateva zile, insa pana la 850 drumul e lung. Eu va rog sa va alaturati grupului si sa alegeti o scrisorica adresata Mosului. Puteti face asta pana pe 15 decembrie ca, apoi, pe 19 decembrie sa ne ducem cu pachetele frumos ambalate sa le predam la Centru. Mosii si Moasele puteti fi chiar voi!
 
 
 
Veniti Mosi sau Moasa cocoloasa alaturi de noi?
 
Nu uitati sa raspanditi vestea, poate aveti prieteni dornici sa faca o bucurie!
 
Daca va e greu cu timpul sau nu sunteti din Bucuresti, dar ne cunoastem fie si virtual, ma ofer sa fac eu acest commission pentru voi! Imi trimiteti banii, cumpar jucaria, va confirm prin bon/chitanta si duc jucaria cu fundita rosie mai departe! Sau il comandati online platind tot asa si folositi adresa mea, solutii gasim, Mosi sa fim!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu