joi, 15 decembrie 2011

Cuvant inainte

Stiu ca e o moda, un trend, un "musthave", un loc comun... un cum vreti voi sa-i spuneti- sa ai un blog. Eu am 3 :)). Mai bine spus am 3 tentative, sper a 3 a sa fie cu noroc. Primul l-am inceput intr-o zi cand am vazut moartea cu ochii si am simtit nevoia de ceva... de ceva care sa ramana si pentru altii. Apoi... a venit acel CEVA, marele ceva care va ramane dupa mine: fetita mea. Cand am aflat ca o sa am un copil am inceput un Blog Jurnal pentru ea. I-am tinut un jurnal cu toate gandurile din cele 9 luni de sarcina si din lunile ce au trecut de la nasterea ei... dar sunt ganduri pentru ea, sunt intime, sunt ale noastre. Asa ca am ajuns la o varianta de mijloc, nu pentru ca e o moda, nu pentru ca ma cred un Marin Preda al blogurilor, nu am nici energia nici geniul lui, ci petru ca in viata asta de EA am trait atat de multe si am invatat atatea, cele mai multe din greseli, incat vreu sa le spun si altora. Daca se gasesc doi, trei oameni care vor gasi un folos in asta eu ma declar fericita. Asa ca voi scrie despre cum este sa fii ea-profesionistul intr-o lume a barbatilor, cum este sa fii ea-femeia, ea-mama, ea-copilul, ea-... ce va mai fi sa fie. Deci nu este un blog despre cuplurile de femei si nici despre personalitati multiple, ci doar despre Ele- femei, mame si fiice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu